
TÜBİTAK tarafından düzenlenen 51. Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmasına ülkemizden 23.528 öğrencinin hazırladığı 15.273 proje ile başvuru yapılmıştır. Proje başvuruları alanında uzman 966 akademisyen tarafından bilimsel kriterlere göre titizlikle incelenmiştir. Değerlendirme süreci sonucunda belirlenen 1.200 proje, 9-11 Mart 2020 tarihleri arasında Adana, Ankara, Bursa, Erzurum, İstanbul-Asya, İstanbul-Avrupa, İzmir, Kayseri, Konya, Malatya, Samsun ve Van olmak üzere 12 Bölge Merkezi ilde eş zamanlı olarak sergilenecektir.
İzmir'de gerçekleştirilecek bölge sergisine ilimiz 12 proje ile katılacaktır. Bölge sergisine davet edilen okul, öğrenci ve danışman bilgileri aşağıda belirtilmiştir. Katılacak öğrenci ve öğretmenlerimizi tebrik ederiz. Öğrencilerimize final yolunda başarılar dileriz.
2020 YILI 51. LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
AYDIN İLİ İZMİR BÖLGE FİNALİNE KATILACAK PROJELER
SIRA NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | DANIŞMAN ADI SOYADI | OKULU | PROJENİN ADI | ANA ALANI | TEMATİK ALANI | İLÇESİ |
1 | YUSUF ŞENSES MAHMUT MUSA DEMİRDÖĞEN |
HAKAN ÖRS | AYDIN ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ | TRİGONOMETRİK DENKLEMLERİN ÇÖZÜMÜNDE ANALİTİK YAKLAŞIM | MATEMATİK | STEAM | EFELER |
2 | SELMAN ERDEM SARIKAYA | ERHAN ERDOĞAN | AYDIN ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ | BİR DÜZGÜN ÇOKGENİN İDENTİK NOKTALARI VE BENZER ÇOKGENLERİ | MATEMATİK | STEAM | EFELER |
3 | HALİL FURKAN KARABACAKLI ZEYNEP SÜMEYYE ARAS |
ÖNDER IŞIK | AYDIN ASIMIN NESLİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ | ALT GEÇİT VE TÜNELLERDE SEL AFETİ RİSK YÖNETİM SİSTEMİ | COĞRAFYA | DOĞAL AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | NAZİLLİ |
4 | AYŞE ŞEVVAL DEMİR ZEHRA KÜÇÜK |
EMİNE ALTINSOY | AYDIN FEN LİSESİ | YAPILARINA GÖRE SÖZCÜKLERİ AYIRMADA ÇEKİLEN SIKINTIYI GİDERME AMAÇLI ANDROİD TEMELLİ ÇÖZÜM ÖNERİSİ | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI | STEAM | EFELER |
5 | TUNA AKIN UMUT KAAN EREN |
AYŞEGÜL METİN | AYDIN FEN LİSESİ | YAPAY ZEKA UYGULAMALARINDAN DERİN ÖĞRENME TEKNİĞİ İLE HASAT SONRASI KURU İNCİRİN KALİTE SINIFLANDIRMASI | YAZILIM | YAPAY ZEKÂ | EFELER |
6 | BERKAY ARIK BİLAL ARIK |
ERHAN DİNÇER | AYDIN MİMAR SİNAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ | CANKURTARAY | TEKNOLOJİK TASARIM | AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ | EFELER |
7 | TURGAY BÜBER MUSTAFA YİĞİT EROĞLU |
CENK UĞURAY | AYDIN MİMAR SİNAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ | EPİCAP (EPİLEPSİ, BAYILMA TESPİT ŞAPKASI) | YAZILIM | SAĞLIK TEKNOLOJİLERİ | EFELER |
8 | BÜŞRA ARSLAN NALAN ÇİFTÇİ |
SEHER DERE | AYDIN MURAT-HALE KÜÇÜKOĞLU MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ | MÜBADİL KÖYLER VE KÜLTÜREL MİRASA YAKLAŞIMLARI (AYDIN-DOĞANBEY VE MURSALLI KÖYÜ ÖRNEĞİ) | TARİH | KÜLTÜREL MİRAS | EFELER |
9 | MUSTAFA AKDENİZ BETİN BİLKAN KARAMAN |
CANSEL AKEL | AYDIN NAZİLLİ FEN LİSESİ | AİDİYET YER ÇEKİMİ GİBİDİR | PSİKOLOJİ | DEĞERLER EĞİTİMİ | NAZİLLİ |
10 | İLAYDA TOSUN MELİHA SENA AKARÇEŞME |
AKIN KAVCI | AYDIN NAZİLLİ MENDERES ANADOLU LİSESİ | OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARIN EĞİTİM SÜREÇLERİNDE YAŞADIKLARI SORUNLAR: NAZİLLİ ÖRNEĞİ | SOSYOLOJİ | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ | NAZİLLİ |
11 | SUDE ALATLI SELİN DEMİRHAN |
AYDIN SOSYAL BİLİMLER LİSESİ | ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OYNADIKLARI ŞİDDET İÇERİKLİ OYUNLAR VE SALDIRGANLIK DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN EMPATİ İLE İLİŞKİLENDİRİLEREK İNCELENMESİ | PSİKOLOJİ | DEĞERLER EĞİTİMİ | EFELER | |
12 | ECE ÇAKMAK ÖZGE ÇAKMAK |
MEHMET YILMAZ | AYDIN TED ÖZEL EGE ANADOLU LİSESİ | HASTALIK VEKTÖRÜ SİVRİSİNEKLERLE MÜCADELEDE YENİ BİR BİYOİNSEKTİSİT | BİYOLOJİ | SAĞLIK TEKNOLOJİLERİ | İNCİRLİOVA |